22 de setembre 2005

PRESENTACIÓ

Avui 22 de setembre del 2005 començo a publicar el meu Bloc particular.
La finalitat d’escriure i donar a conèixer les meves vivències, experiències i percepcions que tinc de la Maçoneria es posar a l’abast de les persones profanes en aquesta materia tota la informació de la manera més clarificadora i senzilla sobre aquesta Institució humanista, filosòfica i altruista, defugint de tota mena de perjudicis i influencies que al llarg de la història i sobretot a l’estat espanyol l’han emmarcat com a societat secreta, influent i perversa per part sobretot de l’anterior dictadura i d’altres absolutismes tan polítics, socials com religiosos.
Tanmateix ho vull fer també defugint de qualsevol visió parcial i excloent que malauradament dins la maçoneria també existeix.
Espero doncs, que les meves aportacions us siguin útils.
Fraternalment,
Josep Mª

5 comentaris:

Joaquim Villalta ha dit...

E.·. G.·.
Aquesta iniciativa em sembla excel·lent i una porta vers l’exterior per a permetre conèixer les teves elevades qualitats humanes i intel·lectuals a tots aquells que no tenen la fortuna de poder gaudir-les personalment. Considera’m a partir d’ara un assidu visitant del teu Bloc. Escriu molt, perquè així molts en traurem profit!!!
Rep una T.·. A.·. F.·.
Franz

Anònim ha dit...

Q.·. H.·. Josep María, primero como ves te escribo con la lengua del imperio, o mejor dicho la lengua de la comodidad. Como todo acto fundacional la colocación de la primera piedra siempre es un acto de gran relevancia.
Como yo soy de vieja escuela telecicito con la boca pequeña, cuando cubras la casa y pongas la senyera aquel día lo celebraremos por todo lo alto.
No se si me corresponde inmiscuirme en una Logia que no es de mi Obediencia, si no puede escribir os pido mil perdones.
Antonio Argemí.

Anònim ha dit...

Estic a l´aguait de comentaris, encara que ultimament hi rebut un e-mail sobre la carta de despedida -per dir-ho aixins- del nostre GERMÀ ,SALVADOR ALLENDE,que penso podría donar molt de comentaris sobre la Masoneria en el segle XXI.ALOSA.

Anònim ha dit...

Jo tambè he llegit aquesta carta i tinc in mente fer un traçat sobre aixó , que ho estic reflexionant,i mes si pensem que persones que el van combatre fins la seva fi també ho eren(de la mateixa o diferent na-cionalitat).

Anònim ha dit...

E.·.G.·.
Acabo d´entrar en el teu bloc de comentaris sobre la francmaçoneria i ho trobo molt interessant. Al igual que el G.·. Franz també em pots considerar a partir d´ara un visitat asidu. Per a mi significa una nova font de coneixement de la que espero anar participant. Rep una T.·.A.·.F.·.
G.·. Xavier